- Správa jazykových kurzů
- E-shop jazykových kurzů
- Fakturace
- Knihovna a sklad publikací
- Evidence překladů a překladatelů
- Emailová a SMS komunikace
- Mobilní aplikace pro lektory
- Sdílené úložiště dokumentů
S CRM modulem Vám žádný úkol neuteče
Modul CRM je skvělým pomocníkem ke zpřehlednění a zautomatizování obchodní komunikace se stávajícími, ale také s potenciálními klienty. Na každou komunikaci můžete navázat další kroky, nastavení termínu splnění zakázky, přiřazení odpovědného zaměstnance a podobně.
Soustava úkolů prochází celým systémem a jednotlivé úkoly můžete navazovat na zaměstnance, lektory, ale i na studeny nebo na konkrétní kurz. Na veškeré naplánované události posílá systém upomínky, a to na e-mail zodpovědné osoby. Upomíná ji i po přihlášení do systému.
Co Vám CRM a správa úkolů přináší?
- Veškeré úkoly máte v systému MyCat na jednom místě
- Získáte přehlednou historii komunikace s potenciálními klienty a studenty
- Informační systém automaticky hlídá termíny pro plnění jednotlivých úkolů, na které Vás také upozorní
- Rozdělení komunikace mezi jednotlivé kontaktní osoby klienta
Modul trh suplování
Neztrácejte čas vyhledáváním suplujících lektorů
Ve chvíli, kdy potřebujete najít náhradního lektora pro suplování, jednoduše jediným kliknutím odešlete nabídku všem volným lektorům, kteří mají v té době volno, učí daný jazyk a mají požadovanou kvalifikaci.
Žádná lekce nezůstane bez suplování
Lektoři, kteří mají o suplování zájem, se k danému suplování přihlásí. Následně pouze vyberete lektora, kterému lekci přidělíte.
Trh suplování ušetří koordinátorům čas, který by jinak strávili telefonováním s lektory. Automatizuje celý proces a vybraným lektorům umožňuje nabízet své lekce k suplování.