Zobrazit submenu
- Správa jazykových kurzů
- E-shop jazykových kurzů
- Fakturace
- Knihovna a sklad publikací
- Evidence překladů a překladatelů
- Emailová a SMS komunikace
- Mobilní aplikace pro lektory
- Sdílené úložiště dokumentů
V systému okamžitě uvidíte zakázky, které máte na starost
V tomto modulu spravujete zakázky, zejména překlady a tlumočení. U jednotlivých zakázek je vždy termín plánovaného odevzdávání, podle kterého se jednotlivé zakázky řadí, a také zodpovědná osoba, která má úkol na starost. Té se po přihlášení do systému zobrazují defaultně pouze zakázky, za které má zodpovědnost.
Administraci zakázky zjednodušuje adresář tlumočníků, kde rychle a snadno najdete realizátora. Potom, co je překlad či tlumočení hotové, vystavíte ze systému klientovi fakturu a následně ji pohodlně přenesete do vybraného účetního systému.
Jak funguje práce se zakázkami?
- Zakázka je složena z jednotlivých dílčích položek
- Zakázka i položky mají přidělen aktuální stav, podle nějž je možné je filtrovat
- Každá zakázka má svou odpovědnou osobu
- Výběr překladatelů a tlumočníků je otázkou chvilky
- Přímo z modulu je možné jednotlivé zakázky fakturovat